NEXT LEVEL – warsztaty

Witajcie! Na moim blogu bardzo często piszę o spółkach z o.o., oraz promuję darmowy kurs e-learningowy o tej tematyce pod nazwą LEVEL-UP. Dzisiaj jednak chciałbym Was zaprosić do reala na całkiem off-linowe szkolenie, a właściwie bardzo intensywny warsztat o podobnej nazwie – NEXT LEVEL – ale deko odmiennej tematyce. Warsztat będzie bowiem traktował o problemach w sferze zarządzania na przełomie dwóch faz rozwoju firmy. Czyli w momencie, w którym funderzy (właściciele, założyciele) muszą podzielić się swoją władzą i obowiązkami. A także o szansach i zagrożeniach, które z niego wynikają.

Na początek trochę informacji techniczno-organizacyjnych:

KIEDY: 22.04.2017 (sobota) od 9:00 do 17:00 (8 godzin zegarowych)

GDZIE: ul. Jesionowa 11/1 Kraków

ZA ILE: 650,00 zł + VAT

ILOŚĆ MIEJSC: 10 (mała grupa warsztatowa)

KORZYŚCI:
1.) analiza etapu rozowju Twojej firmy w/g modelu Greinera – byś dowiedział się gdzie jesteś, co Cię jeszcze czeka, i jak daleko już przeszedłeś
2.) zapoznanie z zasadami zarządzania strategicznego – żeby nie gasić pożarów tylko je planować
3.) zapoznanie z praktycznymi narzędziami pozwalającymi wykonać następny krok w rozwoju firmy – delegowanie odpowiedzialności, motywowanie pracowników, efektywne zarządzanie czasem, budowanie zespołu, zarządzanie zaufaniem

WARUNKI UCZESTNICTWA:
1.) bycie przedsiębiorcą (przynajmniej jedna wystawiona faktura na koncie)
2.) chęć skonfornotowania własnych biznesowych przyzwyczajeń z najbardziej skutecznymi działaniami
3.) otwartość na inne niż własny punkty widzenia
4.) wniesienie opłaty (650,00 zł + VAT) oraz potwierdzenie udziału w warsztatach mailowo: jacek.mleczko@me.com lub telefonicznie +48 506 199 229 lub +48 787 645 746

Jacek Mleczko (LinkedIN) – czyli słów kilka o prowadzącym. Jacek to przedsiębiorca, która zbierał doświadczenie w USA i w Polsce. Pierwsze biznesy budował w branży ogrodniczej. Zdobyte w Stanach doświadczenie sprawnie zaadaptował na rynku polskim tworząc pierwsze w Krakowie centrum ogrodnicze z prawdziwego zdarzenia, pod nazwą „Ogród Galeria”. Firma zajmowała się nie tylko handlem (detalicznym i hurtowym) ale także usługami (zakładanie i pielęgnacja ogrodów). Kilkanaście lat pracy i rozwoju wytyczyło standardy dla branży, a dawni Klienci do tej pory pamiętają to miejsce. Była to też świetna szkoła polskiego kapitalizmu. Jednakże dobry przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że każdy produkt, czy usługa ma swój czas. Kiedy pojawiły się potężne zagraniczne sieciówki (OBI, CASTORAMA, LEROY MERLIN) był to sygnał by zmienić branżę. Akurat zbiegło się to z uzyskaniem przez Jacka dyplomu MBA na Oxford Brooks University i rozpoczęcia współpracy z firmą konsultingowo-szkoleniową Quest Change Managers. Chwilę później przyszła pora na kolejny własny biznes – deweloperkę – grupa3D, w który Jacek jest nadal mocno zaangażowany. Inwestycje nieruchomościowe łączy jednak z pasją do szkoleń i konsultingu (kilku aktualnych Klientów: ABTREX, LIBRATUS, BASF, DOUGLAS) oraz do wspierania i inwestowania w rozwijające się firmy (STARTUPY).

Seria szkoleń i warsztatów pod nazwą „Alchemia Biznesu” dedykowana jest dla grona początkujących przedsiębiorców. To szerszy projekt Jacka Mleczko, połączony z kanałem na YT („Kawa z Mleczkiem”) oraz z wykładami na AGH. Formuła opiera się na diagnozie indywidualnych potrzeb Uczestników warsztatów i dostosowania poziomu do ich możliwości i oczekiwań. Praca odbywa się na realnych przykładach – częstokroć bezpośrednio na case’ach, z którymi przyszli Uczestnicy i ma bardzo praktyczny charakter. Jacek uczy przez doświadczenie, bardziej pokazując spektrum możliwych dróg niż narzucając „jedną jedynie słuszną”.

W wielu przypadkach warsztaty są początkiem dłuższej współpracy z Klientem/Przedsiębiorcą – są swego rodzaju wstępnym rozeznaniem potrzeb i wyzwań przed którymi stoi. Jackowi zawsze przyświeca jasno wyrażana maksyma: „Moja praca z Klientem musi mu przynieść większy zysk niż koszt mojej usługi”. Pracuje nie tylko z największymi, ale i ze znacznie mniejszymi firmami, a nawet STARTUPAMI. Efekty? No cóż, poniżej kilka cytatów:

Sonia Horonziak, przedstawiciel Fundacji Edukacji Polonijnej: „Przede wszystkim Jacek pomógł mi wprowadzić większą systematykę i porządek w pracy. Wspomógł mnie doświadczeniem w zarządzaniu, zarządzaniu projektami. Pokazał jak to robić, jak rozpisywać, jak trzymać się harmonogramu, jak zarządzać swoją pracą. Dzięki niemu wszystko zaczęło być bardziej uporządkowane, biznes zaczął funkcjonować lepiej, sprawniej. Ja miałam dzięki temu większą kontrolę nad całym przedsięwzięciem.” 

Bartosz Kudasik, Loff Studio: „Dzięki niemu tak naprawdę zmieniłem podejście do pierwszego kontaktu z klientem. Wykształciłem, taką, jak sądzę, fajną umiejętność odpowiedzi na pytania dotyczące na przykład oferty. Studiowaliśmy konkretne pytania ofertowe. Dzięki temu doszło do wielu realizacji. Realizacji wartych co najmniej kilka tysięcy złotych. Pomógł mi rozwiązać dosyć duży problem.”

Warsztaty NEXT LEVEL to przede wszystkim możliwość zdiagnozowania fazy rozwoju własnej firmy – w/g modelu Greinera. Paradoksalnie już samo to jest warte znacznie więcej niż koszt warsztatu. Świadomość etapu, w którym znajduje się Twoja firma pozwoli Ci nie tylko uniknąć zagrożeń, ale przede wszystkim wykorzystać szanse. Kolejna korzyść to zapoznanie się z zasadami zarządzania strategicznego. Chodzi o to byś zaczął patrzeć na swoją firmę znacznie szerzej, niż tylko przez pryzmat „sukcesów i porażek”, które de facto nie są stanem docelowym a tylko przejściowymi etapami. Rozwój firmy to ekscytująca podróż rollercoaster’em – wzloty i upadki są czymś absolutnie naturalnym. Ważne jest to byś potrafił to sobie uświadomić i zaczął się cieszyć z samej podróży :). Ostatnia korzyść z warsztatów to narzędzia. Kilka praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci zacząć zmieniać Twoją Firmę od razu. Delegowanie odpowiedzialności – czyli pozwolenie samemu sobie na to by ktoś inny podejmował decyzje (w mniej istotnych kwestiach – na początek). Motywowanie pracowników – co wcale nie jest takie proste i oczywiste, kiedy samemu nie ma się już motywacji ani siły żeby iść na przód. Zarządzanie czasem – podstawowe zasady, a właściwiej jedna – macierz Eisenhowera – na początek w sam raz, pozwala zyskać kilka cennych minut w każdej godzinie – a to bardzo dużo! Budowanie zespołu – to przede wszystkim sztuka tego jak go nie zepsuć już na samym początku. Dobrze zbudowany zespół to znacznie więcej niż połowa sukcesu. A najlepszy zespół to taki, w którym zaufanie jest największą wartością.

Co teraz? Po prostu napisz do mnie: konrad@brainode.pl albo do Jacka: jacek.mleczko@me.com i zarezerwuj sobie miejsce na warsztatach. Pierwsza sobota po Świętach to świetny czas by dać sobie kopa, który przeniesie Cię na następny poziom :).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *